کرم ضد آفتاب دوتينی فاقد چربي بی رنگ حجم 50 میلی لیتر

پوست به عنوان حساس ترین عضو به مراقبت بیشتری در برابر عوامل مهاجم محیطی نیاز دارد. یکی از مهمترین عوامل تخریب سلول های پوستی اشعه مضر نور خورشید می باشد. قرار گرفتن پوست در معرض تابش مستقیم نور خورشید با استفاده از محافظت کننده مناسب می تواند علاوه بر عدم آسیب به پوست ، بسیار مفید بوده و محرک تولید ویتامین در بدن باشد. افراد دارای پوست های چرب برای مراقبت از پوست خود در برابر عوامل مخرب نظیر اشعه مضر نور خورشید به محصولات مراقبتی خاص و مناسب پوست خود نیاز دارند به گونه ای که در برابر تعریق و آب مقاوم باشند.کرم ضد آفتاب دوتینی فاقد چربی بی رنگ به حجم 50 میلی لیتر ، با فرمولاسیون قوی و منحصر به فرد و با بهره گیری از ساختار بسیار سبک و لطیف، برای پوستهای چرب و مستعد آکنه بسیار مناسب می باشد. کرم ضد آفتاب فاقد چربی دوتینی  مانند سایر کرم‌های ضد آفتاب دوتینی حاوی فیلترهای قوی و موثر ضد پرتو فرابنفش UVAوUVB بوده و به خوبی از پوست در برابر آثار مخرب نور خورشید محافظت می نماید. کرم ضد آفتاب دوتینی  فاقد چربی بی رنگ  با استفاده از ترکیبات تنظیم کننده ترشح چربی پوست، سبوم اضافی پوست را از بین برده و موجب بهبود عملکرد و ایجاد تعادل در فعالیت غدد چربی پوست می شود. 

همچنین به دلیل داشتن ترکیبات مرطوب کننده قوی و ضد چروک، نرمی و لطافت را به پوست هدیه می دهد. با توجه به بافت سبک و فاقد چربی کرم ضد آفتاب  و بکارگیری مواد التیام بخش و مرطوب کننده همچون رتینیل پالمیتات (Retinyl Palmitate) که موجب کاهش چربی پوست می شود، کرم ضد آفتاب فاقد چربی دوتینی مناسب تمامی انواع پوست مخصوصاً پوست های چرب و مستعد به آکنه می‌باشد .

خصوصیات:

  • مقاوم در برابر تعریق
  • قابض منافذ باز پوستی
  • بدون ایجاد جوش، کومدون و آکنه
  • بدون ایجاد حس چربی در سطح پوست
  • التیام بخش، تسکین دهنده و ضد التهاب
  • غیر حساسیت‌زا، مقاوم به تعریق و با ماندگاری طولانی
  • دارای نوع بی رنگ (با ایجاد نمایی طبیعی، مات، زیبا و یکنواخت)
  • مناسب برای انواع پوست، خصوصاً پوست های چرب و آکنه دار
  • حداکثر محافظت از تمام طول موج های پرتو فرابنفش با SPF50

نحوه مصرف کرم ضد آفتاب :

روزانه 20 دقیقه پیش از مواجهه با نور خورشید به میزان کافی بر روی پوست صورت، گردن و دست ها استفاده شود و هر 4 ساعت مجدداً تکرار گردد.

مواد موثره کرم ضد آفتاب :

تیتانیوم دی اکساید، اکتینوکسات (اتیل هگزیل متوکسی سینامات)، آووبنزن، سیکلو پنتاسیلوکسان، پروپیلن گلایکول، ستیل الکل، فنوکسی اتانول، کلرفنزین

احتیاطات و پیشنهادات در هنگام مصرف کرم ضد آفتاب :

در محل خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

در صورت تغییر رنگ، شکل یا بوی کرم از مصرف آن خودداری نمایید.

از ورود کرم ضد آفتاب به داخل چشم اجتناب گردد و در صورت بروز، با آب سرد شستشو شود.