ژل دور چشم سه کاره دوتینی مدل HYAL-X3 حجم 20 میلی لیتر

ژل دور چشم سه کاره دوتینی مدل HYAL-X3 حجم 20 میلی لیتر

زیبایی چشم ها تاثیر فوق العاده ای در جذابیت چهره شما خواهد داشت. پوست دور چشم، نازک‌ترین و حساس ترین پوست بدن بوده و به علت مواجهه با عوامل و استرس‌ های بیرونی، شدیدا مستعد آسیب دیدگی می‌باشد. اولین علایم پیری نیز معمولا در اطراف چشم دیده می شود. انقباض عضلات صورت باعث اعمال فشار بر روی پوست اطراف چشم و ایجاد خطوط پنجه کلاغی در این ناحیه می شود. ژل دور چشم سه کاره دوتینی مدل HYAL-X3 به حجم 20 میلی لیتر، محصولی با فرمولاسیون تخصصی است که با دارا بودن مواد موثره خاص، علاوه بر جوان سازی پوست با اثر سطحی (اپیدرم) و عمقی (درم) و خاصیت لیفتینگ موجب رفع چین و چروک های متوسط و عمیق دور چشم نیز می‌شود.

ژل دور چشم EYE DREAM دوتینی با داشتن اسکوآلن، رتین آلدهید و مشتقات اسید هیالورونیک، موجب افزایش تولید فیبرهای کلاژن‌ و الاستین در پوست شده و متعاقب آن با افزایش قوام، سفتی و خاصیت ارتجاعی پوست و حفظ رطوبت آن به درمان خطوط ریز تشکیل شده پرداخته و با استمرار استفاده، به طور موثری موجب لیفتینگ و کاهش چین و چروک پوست شده و از ایجاد چروک های جدید نیز جلوگیری می کند.

همچنین به کمک اکتیو های مرطوب کننده و آبرسان قوی، با خاصیت ضد التهابی و التیام بخشی، علایم خشکی پوست از قبیل حس کشیدگی، قرمزی و پوسته ریزی در پلک ها را کاهش می‌دهد.

دکتسران سولفات به کار رفته در ترکیب ژل دور چشم سه کاره دوتینی مدل HYAL-X3 ، پف و خستگی دور چشم را از بین برده و التهابات آن را تسکین می دهد. این ماده دارای اثر ضد پر خونی عروق بوده و باعث بهبود کیفیت پوست دور چشم خواهد شد. یکی دیگر از عناصر تخصصی این محصول، عصاره جلبک، کلورلا ولگاریس (Chlorella Vulgaris Extract) می باشد که این ماده موثره با بهبود عملکرد دیواره مویرگی و بهبود گردش خون محیطی، موجب کاهش تیرگی و پف دور چشم می شود. همچنین ویتامین E با حذف رادیکال‌های آزاد، عوارض مواجهه با پرتو آسیب رسان فرابنفش (UV) را می کاهد.

خصوصیات:

  • کاهش اثرات تخریبی پرتو فرابنفش نور خورشید
  • محرک کلاژن سازی و ایجاد استحکام و قوام در پوست
  • غیر حساسیت‌زا و مانع ایجاد جوش (میلیا) در پوست اطراف چشم
  • محرک ساخت الاستین و افزایش خاصیت کشسانی و ارتجاعی پوست
  • بهبود خونرسانی مویرگی، کاهش پف و تیرگی و ایجاد پوستی شفاف، لطیف و زیبا
  • جوان‌سازی، لیفتینگ و رفع چین و چروک پوست اطراف چشم و نواحی پنجه کلاغی
  • مرطوب کنندگی با اثر بلند مدت، التیام بخشی و رفع علایم خستگی پوست دور چشم

نحوه مصرف ژل دور چشم:

دو هفته اول روزی یک بار و سپس روزانه دوبار، مقدار مناسبی از این محصول را با ضربات آرام پیانویی بر روی پوست تمیز ناحیه اطراف چشم استفاده نمایید.

مواد موثره ژل دور چشم :

سدیم هیالورونیت، رتین آلدهید، اسکوآلن، دکستران سولفات، عصاره ریز جلبک کلورلا ولگاریس، کلرفنزین، لاکتیک اسید، ویتامین E، گلیسیرین

احتیاطات و پیشنهادات در هنگام مصرف ژل دور چشم :

در محل خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

از ورود محصول به داخل چشم اجتناب گردد و در صورت بروز، با آب سرد شستشو شود.

استفاده از پاک کننده مناسب دور چشم پیش از استفاده از این محصول توصیه می شود.