کرم ضد آکنه دوتینی رنگ بژ روشن حجم 30 میلی لیتر

بی بی کرم ضد آکنه دوتینی رنگ روشن حجم 30 میلی لیتر

در شرایط مختلف، عوامل متفاوتی برای ایجاد جوش صورت وجود دارد، لوازم آرایش نامناسب هم به خودی خود باعث ایجاد جوش صورت می شوند. یکی از سخت ترین مراحل آرایش برای خانم هایی با صورت جوش دار، انتخاب واستفاده از کرم پودر مناسب است. یک کرم پودر علاوه بر قدرت پوشش دهی وکاور کردن، می بایست برای پوست های چرب و مستعد به آکنه نیز مناسب باشد تاموجب تشدید جوش ها نشود. کرم  ضد آکنه  رنگ روشن دوتینی به حجم 30 میلی لیتر برای سرعت بخشیدن به از بین بردن جوش و تنظیم ترشح سبوم طراحی شده است.

کرم ضد آکنه دوتینی ، تخصصی هم زمان هم موجب درمان وهم پوشاندن جوش ها در پوست مستعد به آکنه می شود. این کرم دارای ساختار فلوئیدی بوده و ظاهری مات و طبیعی به پوست می دهد. رنگ  کرم پودر ضد آکنه دوتینی می تواند رنگ پوست روشن  را بخوبی و بطور یکنواخت و یک دست پوشش دهد.  کرم دوتینی با دارا بودن مواد موثره ای از قبیل سالیسیلیک اسید (Salicylic Acid) و فنوکسی اتانول (Phenoxy ethanol) موجب کاهش چربی مازاد پوست، متعادل سازی فعالیت غدد چربی، کاهش التهاب و ضدعفونی شدن پوست می‌گردد و همزمان با ایجاد پوشش مناسب برای ضایعات آکنه‌ای، به کاهش آکنه ، جوش های کومدون سر سفید و سر سیاه و التیام و آرامش پوست آکنه دار نیز کمک شایانی می نماید. 

ویتامین E بکار رفته در کرم ضد آکنه دوتینی علاوه بر ایجاد حس نرمی و لطافت، با خنثی کردن رادیکال‌های آزاد، مانع تخریب اندامک‌های مهم پوستی در مواجهه با استرس های محیطی خصوصاً پرتو آسیب‌زای فرا بنفش (UV) می شود .

خصوصیات:

  • مناسب استفاده ی روزانه
  • پوشانندگی بالا، با رنگ بژ روشن
  • پوشاننده لک و تغییر رنگ‌های پوست
  • محصولی فاقد چربی و با بافتی سبک و مخملی
  • آنتی باکتریال، التیام بخش و ضد التهاب پوست
  • تنظیم ترشح چربی پوست با خاصیت مات کنندگی
  • همسطح کردن جای جوش، اسکار و منافذ باز پوست
  • کاهش جوش‌های کومدون سرسیاه و سر سفید و کمک به کاهش آکنه‌های عفونی و التهابی

نحوه مصرف کرم :

درصورت نیاز به استفاده از یک محصول پوشاننده، به میزان کافی از کرم پودر ضد آکنه دوتینی، بر روی پوست تمیز استفاده گردد.

مواد موثره کرم :

فنوکسی اتانول، سالیسیلیک اسید، ویتامین E، نیاسین آمید، فیتواسفینگوزین، تیتانیوم دی اکساید، دایمتیکون، توکوفریل استات، آلومینیوم هیدروکساید                                     

احتیاطات و پیشنهادات در هنگام مصرف کرم :

درمحل خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

از ورود کرم به داخل چشم اجتناب گردد و در صورت بروز، با آب سرد شستشو شود.

استفاده از ضد آفتاب و پاک کننده متناسب با نوع پوست در زمان استفاده از کرم توصیه می شود.